Al batxiller crec que he tingut moltes experiències algunes de bones i altres de males. L'experiència que més em va agradar va ser en primer a l'assignatura de Filosofia la qual el professor ens deixava repartir la tasca entre un grup de persones, cada persones feia la seva part una analitzava texts, l'altra feia definicions i l'altra els exercicis. Així ens vam ensenyar a treballar en grup i a ajudar-mos entre nosaltres però açò va canviar quan vam aplegar a segon on cada u feia la seva tasca sense deixar que ningú la veguera perquè erem competidors per la màxima nota. En aquest curs es va acabar tot el companyerisme deixarem de ser companys per a ser rivals.
Altra experiència que si va durar els dos anys de batxiller va ser a matemàtiques on tots els dies corregiem les tasques nosaltres a la pissarra, els companys eren els que deien si estava mal o no mentre el professor ens ajudava una mica. Aquesta, pense que va ser l'única assignatura que va fomentar el companyerisme durant el batxiller.
I una altra experiència que pot ser també fora bona va ser en Historia de l'Art on la mestra no utilitzava cap llibre. La classe era impartida a través de blogs de professores de tota Espanya, a partir dels seus propis apunts i de materials que nosaltres trobàvem a la xarxa. Era una altra manera d'impartir la classe que feia que nosaltres demostrarem interès en aquesta assignatura.
Aquestes són les experiències positives de la meva etapa durant el batxiller, però realment aquesta etapa no ha sigut bona, no la voldria tornar a passar. Ha sigut una etapa de estres i competitivitat amb tots els companys, de preocupació per arribar a la màxima nota possible i aprovar el selectiu i entrar a una carrera. Mai més voldria passar per una experiència com aquesta.
No hay comentarios:
Publicar un comentario